.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...
وقتی حسینی میرود !!!؟؟

ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایستی با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

هادی حسینی که در ابتدا با شعار برنامه محوری پست مدیر کلی را در اختیار گرفته بود ،هر چقدر که روز های ابتدایی مدیریتش می گذشت بیشتر به "روزمرگی" نزدیک شد و از اهداف اولیه اش فاصله گرفت ، هر چند ورزش مازندران در این سال ها از لحاظ کمیت پیشرفت قابل تحسینی داشت ، اما در بخش کیفی چندان موفق عمل نکرد و حتی در کمیت ها نیز پرسش های فراوانی مطرح است.

در حقیقت افزایش فضاهای ورزشی و مجموعه های مختلف را باید به حساب عزم دولت ها نوشت که هر مدیری ناگزیر از انجام آن بود و حتما در بحث سفر ریاست محترم جمهوری دقت کرده اید که چگونه در هر شهرستان ایشان دو سالن سر پوشیده در نظر گرفته اند.

اما در تغییرات مدیریتی برای حسینی نیز انتقادات فراوانی مطرح شده ، عزل نقی کلانتری مدیر موفق 5 ساله کشتی و انتصاب مهدی پور که مشخص نبود قبل از آن چه خدماتی را برای کشتی داشته است .
عزل مهدی محمدی از هیات دوچرخه سرواری و بلاتکلیف گذاشتن آن تا به امروز‌
برکنار کردن حسین درگزینی از شنا، علیرضا مهربان از هیات والیبال ، اصغرشکری و مرحوم انوشیروان دری ، از ورزش های رزمی و سوارکاری  تنها گوشه ای از تغییرات بحث انگیز اداره کل تربیت بدنی استان مازندران است که موجب اعتراض بسیاری از ورزشکاران و ورزش دوستان را به وجود آورده است.
در حالی که تغییر حسینی حتمی شده است آخرین اقدام سوال برانگیز وی، موجبات تعجب کارشناسان ورزشی را فراهم کرده است.

علی سلطانی رئیس با تجربه هیات کاراته که سابقه بیست سال مدیریتی و مربیگری در این رشته پرطرف دار را دارد آخرین مدیری بود که دستور عزل وی صادر شده است در حالی که بر طبق گفته های رئیس فداراسیون کاراته کشور این تغییر غیر قانونی بوده و بدون هماهنگی با فدراسیون صورت گرفته است.

به نظر می رسد در آخرین روزهای کاری هادی حسینی ،وی تاکتیکی را برگزیده که طی آن مهره های خود را در پست های حساس تعیین نماید تا فضا را برای مدیر بعدی تنگ ترو با چنین روشی سیاستهای مدیریتی نا مناسب  خود را تداوم بخشد.
هر جند امروز حسینی در پست مدیریت دیگر در سازمان تربیت بدنی قرار خواهد گرفت ولی صعه صدر و بکار گیری نیروها بر اساس شاخص های مدیریتی و فنی و ارزشی اصل مهم و اساسی است ، انتظار میرود که هادی حسینی نیز از آن  در مدیریت خود بهره ببرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 خرداد 1386
hoseyni ba bargozarie jame jahanie koshti bozorgtarin khedmat ra be mazandaran dasht.
نا شناس 29 خرداد 1386
این آقا مدیر دیگه End باصطلاح تعریف گر ها و مداحی برای مافوق ها بود ( حالا من محترمانه واژه مداح بکار بردم وگرنه در ادبیات عامه از کلمه دیگری استفاده میشود ) در بین مدیران بود خدا را شکر که دارد میرود
آزاد 1 تير 1386
اين مديركه فقط تانوك بيني خودرامي بيند بايد نسبت به بي احترامي هائيكه به كل هياتهاي ورزشي استان دراين چندوقت كرده است پاسخگوباشد.
اگرپشت پرده مسابقات ورزشي كه وي به انهامي نازدمثل جام جهاني كشتي، براي مردم روشن شود ديگر جاي وي دراين استان نيست. ورزشكاران ماباتمام وجودوباغيرت خود به تنها يي وبدون هيچ كمكي ازسوي اين افرادبه ميدانهاي ورزشي ميروند ومدال ميگرند،اماپوزش رااين اقا ،معاونينش وروساي ادارات تربيت بدني شهرستانها ميدهند.
متاسفانه صداوسيما نيز باوي همراه شده ووي رابزرگ ميكندچراكه آقاي شجاعي به عنوان رئيس هيات ورزش همگاني استان انتخاب شده است و...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.